Death Stranding

death stranding


Death Stranding е екшън игра, разработена от Kojima Productions и издавана от Sony Interactive Entertainment. Играта излиза на 8 ноември 2019 г. за PlayStation 4.

Това е първата игра от японския дизайнер на видео игри Хидео Коджима и Kojima Productions след тяхното разпускане от Konami през 2015 г. Актьорите Норман Рийдъс, Мадс Микелсен, Леа Сейду, Маргарет Куейли, Томи Ърл Дженкинс, Трой Бейкър и Линдзи Уогнър са участниците във видео заснемането, 3D сканирането и гласовите озвучавания, а филмовите режисьори Гилермо дел Торо и Никълъс Уиндинг Рефн също имат своите заслуги.

Резюме

Хората създадоха „Стени“ и за тях стана обичайно да живеят в изолация. Death Stranding е напълно нов вид екшън игра, в която целта на играча е да свърже изолираните градове и разделеното общество. Тя е създадена така, че всички елементи, включително историята и геймплея, са препратка към идеята за свързването. Вашата мисия е да създадете мостове в разделеното общество, с което да създадете и нови връзки с други играчи по света. Играейки играта, вие ще осъзнаете истинската важност на създаването на връзка с другите.

Хидео Коджима

Геймплей

Death Stranding е екшън игра, чието действие се развива в отворен свят, като включва и опции за мултиплеър. Според Kojima, един от ключовите аспекти на трейлъра е идеята за връзка между живота и смъртта. Той обяснява една от основните теми чрез кратката история на Кобо Абе – първият инструмент, създаден от човека е пръчката, използвана за защита, създавайки дистанция между собственика ѝ и „лошите неща“, а вторият е въжето, използвано за подсигуряване на нещата, считани за важни. Kojima сравнява главните „инструменти“ в екшън игрите – юмруци, стрелба и ритници – с пръчките и с това, че в Death Stranding той иска хората да общуват чрез играта, еквивалент на въже. Заглавието пък е препратка към феномена на излизащите на сушата китоподобни, където „strand“ е алтернативен термин за бряг, но също и за връзки.

Когато главният персонаж, Сам, умира, играчът е изпратен в друг свят, подобен на огледален свят, потопен под вода. Kojima внушава, че когато играчът се завърне в света на живите, всичко сторено или разрушено, когато играчът умре, остава съществуващо в света, без да изчезва. Друг елемент, за който се говори е съществуването на вид дъжд, имащ способността да направи стари или да промени в лош смисъл нещата, които докосне. Друга част от играта е способността на играча да взаимодейства със средата и да се движи извън тялото на персонажа, както и да възстановява вещи, когато умре.



Още в Zamunda




случайно избрани